Ankieta oceniająca stopień zadowolenia pacjenta Mając na uwadze rozwijanie kontaktów i współpracy dwustronnej oraz jej doskonalenia zwracamy się z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety, zaznaczając adekwatną opcję. Jak Państwo oceniają: Dostępność usług Bardzo dobraDobraŚredniaRaczej złaZłaNie dotyczy Fachowość Bardzo dobraDobraŚredniaRaczej złaZłaNie dotyczy Godziny funkcjonowania placówki Bardzo dobraDobraŚredniaRaczej złaZłaNie dotyczy Jakość opieki - lekarskiej Bardzo dobraDobraŚredniaRaczej złaZłaNie dotyczy Jakość opieki - pielęgniarskiej Bardzo dobraDobraŚredniaRaczej złaZłaNie dotyczy Jakość obsługi rejestracji Bardzo dobraDobraŚredniaRaczej złaZłaNie dotyczy Funkcjonowanie laboratorium Bardzo dobraDobraŚredniaRaczej złaZłaNie dotyczy Jakie obszary działalności powinniśmy poprawić? Prosimy o krytyczne uwagi i sugestie.